Prośba o pomoc wybor modelu octavia I

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jonatan_jr
    Classic
    • 2013
    • 3

    Prośba o pomoc wybor modelu octavia I

    Odnośnie gwarancji na samochodu z lpg montowanymi w ASO to ostatnio było jasno powiedziane w Turbo Kamerze, że na takie samochody gwarancje bierze ASO, które montowało lpg, a nie importer czyli SAP, więc mają racje.
  • Jaro88
    Classic
    • 2011
    • 5

    #2
    Prośba o pomoc wybor modelu octavia I

    Witam! Zwracam się z prośbą do Was o opinie. Otóż chciałbym kupić octavie I po lifcie najlepiej kombi koniecznie z klimą. Dysponuję powiedzmy 15k zł. Zastanawiam się czy wybór 2.0l silnika i włożeniem instalacji LPG. Moje pytanie jest następujące:
    1. Czy z tym silnikiem niema wiekszych problemów przy LPG?
    2. Jeśli tak/lub jesli inny jest do tego lepszy- Jaki byłby najodpowiedniejszy?
    3. Jeśli uważacie że w tych kryteriach co założyłem wyżej zalpie jakiegoś dobrego diesla to też pytanko jakiego (choc dielse niestety bedą miały o wiele wiecej juz wyjeżdżone;/)

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwościa na wasze odpowiedzi.

    Komentarz

    • Northeusz
      RS
      • 2010
      • 1677
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Witamy na forum . Temat moze się rozrosnąć do sporych rozmiarów, bo co człowiek to inna opinia. Ale tak wstępnie. Czy diesel, czy benzyna, czy LPG? Zależy ile jedździsz rocznie, czy jakieś trasy, czy raczej miasto i lekko poza miastem, czy LPG zamierzasz sam montować (w sensie samemu za instalację płacić ), czy szukasz samochdu już w instalacją? Jak widzisz scenariuszy jest wiele. Wspoomniany przez Ciebie silnik 2.0 jest uznawany za praktycznie bezawaryjny i solidny. Z LPG spisuje się znakomicie, ale to już zależy od instalacji i montażu. W O1 wszystkie silniki benzynowe gazuje się bezproblemu od 1.4 do 1.8T w RS-ie. Wybór jest. Nie odrzucam również diesli . Wiele można poczytać na naszym forum o zaletach i wadach i benzyniaków i diesli, o bolączkach i problemach. Wiele wad i zalet jest z resztą powszechnie znanych, więc pewnie i Ty je znasz. O dieslach, jako że jeżdżę benzyniakiem napiszę tylko tyle, że nie są to złe silniki i niestety, ale ON coraz droższy i z tego co twierdzą taka relacja do PB już pozostanie.
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz

      • ahmed799
        RS
        • 2009
        • 6871
        • Ford

        #4
        Jaro88, nic dodać nic ująć jak to napisał kolega Northeusz,
        Nawet gdzieś na forum jest wątek jaki silnik wybrać 2.0 czy 1.8
        Ogólnie jako użytkownik silnika 2.0 z LPG mogę napisać, że silnik jest naprawdę bezawaryjny co potwierdza przebieg ponad 330 kkm w tym 220 kkm z LPG. Jedno co wymaga silnik to wymiany rozrządu i oleju
        Dodam jeszcze, że jak kupiłem Ocię z tym motorem był on mało popularny w okresie trzech lat coraz więcej Octavii 2.0 spotyka się na naszych drogach

        филип
        Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          Powiem tak jak kupić i montować gaz to nie wiem czy to się kalkuluje. Jak kupić z gazem to pytańie dlaczego sprzedający sprzedaje :?: a o dizlu to sam napisałeś
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • bobolino
            Rider
            • 2010
            • 392

            #6
            Ja tylko napiszę, że masz błędne przekonanie, że jak benzyna, to OK, a jak diesel, to pewnie zajeżdżony. NIE MA REGUŁY. Możesz tak samo wpieprzyc się z benzynowym silnikiem.

            Komentarz

            • Northeusz
              RS
              • 2010
              • 1677
              • Octavia I (1U2)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              #7
              Zamieszczone przez ahmed799
              Jedno co wymaga silnik to wymiany rozrządu i oleju
              ahmed799, wielu wiele by dało, żeby ich silniki miały tylko takie wymagania
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz

              • ahmed799
                RS
                • 2009
                • 6871
                • Ford

                #8
                Zamieszczone przez Northeusz
                wielu wiele by dało, żeby ich silniki miały tylko takie wymagania
                Northeusz, mam nadzieje, że tak zostanie do końca

                филип
                Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                Komentarz

                • Big
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 6389

                  #9
                  Zamieszczone przez Jaro88
                  1. Czy z tym silnikiem niema wiekszych problemów przy LPG?
                  Z tego co mi wiadomo, to z tym silnikiem nie ma absolutnie żanych problemów.

                  Jaro88, jeśli myślałbyś o dieslu w O I kombi do 15 tys zł, czyli mówimy o rocznikach 2000/01 to bądz przygotowany na to, że REALNY PRZEBIEG diesla z tych lat będzie oscylował w okolicach 300-350 tys km. Naprawdę nie znajdziesz 11 letniego kombi z dieslem i przebiegiem poniżej tej granicy.
                  Czarny Elegance

                  Komentarz

                  • Jaro88
                    Classic
                    • 2011
                    • 5

                    #10
                    macie racje co do tych diesli.. niestety to chyba jeszcze za mala kwota aby móc rozgladac sie za takim klekotem.. kilometrów także aż tak dużo nie robie. Wiec szukam przede wszystkim 2.0l ewentualnie 1.8. Dzięki za opinie. Pozdro

                    Komentarz

                    • Northeusz
                      RS
                      • 2010
                      • 1677
                      • Octavia I (1U2)
                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez tomus7
                      Powiem tak jak kupić i montować gaz to nie wiem czy to się kalkuluje. Jak kupić z gazem to pytańie dlaczego sprzedający sprzedaje?
                      Jedyną sytuacją podejrzaną może być, jak ktoś sprzedaje samochód zaraz po, lub w krótkim czasie po montażu LPG. Inaczej to powstaje kolejna urban legend.

                      [ Dodano: Nie 30 Paź, 11 11:07 ]
                      Zamieszczone przez Jaro88
                      2.0l ewentualnie 1.8
                      jeśli już 1.8 to T :diabelski_usmiech
                      Pozdrawiam
                      Northeusz

                      Komentarz

                      • Jaro88
                        Classic
                        • 2011
                        • 5

                        #12
                        A mam takie jeszcze jedno pytanko.. Jak to jest z tym 1.8 turbo i 2.0 turbo? normalnie mozna gazowac też? jak to sie ma do spalania? i czy te turbo to rzecz ktora czesto zawodzi?

                        Komentarz

                        • ahmed799
                          RS
                          • 2009
                          • 6871
                          • Ford

                          #13
                          Jaro88, 2.0 bylo jest bez turbo

                          филип
                          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                          Komentarz

                          • Jaro88
                            Classic
                            • 2011
                            • 5

                            #14
                            Aha.. no to ok bede sie trzymal wersji bez turbo przy wyborze Dzieki

                            Komentarz

                            • Northeusz
                              RS
                              • 2010
                              • 1677
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Jaro88
                              Aha.. no to ok bede sie trzymal wersji bez turbo przy wyborze Dzieki
                              Czy często zawodzi? Nie wiem, ale bez przesady, turbo nie jest dziełem szatana, które skoro jest to musi paść. Jak kupisz od kogoś, kto wie jak się jeździ z turbo, to jeszcze Ty pojeździsz i sprzedasz nie ruszając tego turba. Ale jazda jest baaardzo zacna :diabelski_usmiech. Jednak skoro boisz się turbo i szukasz wolnossaka - oki, de gustibus non est disputandum . Zawsze możesz poczytać fora, gdzie są opinie o tych silnikach, czyli przede wszystkim nasze, różnych VW-ów i Seatów. Sprawdź chociażby u nas ilu użytkownikom turbo w 1.8 padło.

                              [ Dodano: Nie 30 Paź, 11 17:36 ]
                              Zamieszczone przez ahmed799
                              Jaro88, 2.0 bylo jest bez turbo
                              1.8 20v 125 KM też nie miało turbo
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz

                              Pracuję...